След няколко месеца работа върху устройство, наречено Pasta Station, Maspex го представя в магазините. Базираната във Вадовице група обявява, че е първата стъпка към създаването на универсален стандарт за продажба на течни и сухи продукти в системата за повторно пълнене и повторна употреба.
Pasta Station е част от еко тенденцията, защото позволява на клиентите да напълнят избраното количество паста във всякаква форма със собствена или хартиена опаковка. Решения от този тип вече се използват на пазара, но не и при продуктите на хранително-вкусовата промишленост. Уреди за пълнене на опаковки за многократна употреба с козметика (сапун, гел, шампоан) или перилни препарати можете да намерите в избрани дрогерии като Rosmmann или Super-Pharm, както и в хранителни магазини. След пастата е време за зърнени храни и сокове?
По неофициална информация, получена от портала consciousnesshandlowe.pl, то е било в един от столичните клонове на Carrefour в средата на август тази година. Ще стартират тестове и пилотна програма на дозатора за паста Lubella.
Maspex изгради това устройство като част от програмата KPTScaleUp, която ускорява развитието на млади компании, специализирани в решения Industry 4.0, управлявани от Krakow Technology Park.
Wojciech Dendys, мениджър бизнес развитие на клиенти в Maspex Group, който се хвали със създаването на Pasta Station в LinkedIn, каза, че това е още един крайъгълен камък в историята на компанията. Той също така обяви, че Maspex възнамерява да разработи подобни устройства за продажба на други продукти, както сухи, така и течни.